dimecres, 9 de setembre de 2009

On aparco senyor alcalde?

aparcaments - copia

Aquest és el plànol del meu barri. En ell he pintat de color vermell les zones on no es pot aparcar, en blau les zones blaves, en groc les zones on sí es pot aparcar però on la densitat de CiD, BUS, guals, contenidors i zones reservades per a minusvàlids supera el 50% de l’espai i, finalment he pintat de verd les zones on es pot aparcar de manera “normal”.

Avui he hagut de recórrer 3,2 km (!!!!) fent voltes per aquesta area, durant més de 25 minuts, per poder aparcar. Finalment ho he fet fora d’aquest plànol (a 10 minuts de casa) i mig trepitjant un pas de vianants.

La suma de plansE que posen de moda els carrers peatonals, el criteri indiscriminat de zona Blava al centre de Mataró, la superpoblació de gent invàlida que pateix el meu barri (¿?), la densitat espectacular de guals (molts d’ells només allotgen un sol cotxe) i els metres dedicats a serveis municipals (BUS, càrrega d’aigua no potable (what?) i contenidors) fan del meu barri una autentica zona gruller (“cuanto más queso, menos queso”).

Ah! No us ho perdeu. Com que el portal del meu edifici es troba en una de les zones “verdes”, l’ajuntament em denega sistemàticament el distintiu de resident en zona blava que em permetria aparcar en espais de la zona blava reservats per a veïns.

I vosaltres direu: “Lloga un parking” Ja! “Ves en transport públic”. Jajaja!

3 comentaris :

Oscar ha dit...

Aparca al gual de l'alcalde, tot i que potser viu en una zona residencial en una casa de puta mare.

Gerard Agudo ha dit...

Llogar un pàrking? a mi em van demanar de 85 a 100 euros.

Babunski ha dit...

A LLeida la cosa està igual. Tot Lleida pintat de blau i no crec que sigui pels colors de la Unió Esportiva.