dijous, 10 de setembre de 2009

Reducció a l'absurd

elperiodico.cat o lavanguardia.es o El món a RAC1 em poden preguntar la meva opinió sobre la independència de Catalunya?
SI

Tenen algunes d'aquestes empreses privades competències sobre l'organització territorial d'Espanya?
NO

Em pot preguntar el meu ajuntament l'opinió sobre el mateix tema?
NO

Permetrien que el meu ajuntament em preguntés sobre el grau d'acidesa dels iogurts Yoplait?
SI

Té competències el meu ajuntament sobre el grau d'acidesa permès als iogurts comercialitzats a Espanya o sobre el procés productiu de Yoplait SA?
NO

Permetria el ministeri de l'interior una manifestació independentista el 12 d'octubre a la "Vall dels Caiguts"?
NO

Acceptaria un jutjat el recurs dels manifestants a la decisió del ministeri?
NO

Spain is NOT different, is just like ALWAYS

4 comentaris :

Roger ha dit...

Bravo! Així de senzill!

Oscar ha dit...

I n'hi ha tants que volen que ALWAYS segueixi igual...

Ferran ha dit...

Com més estona passa, més cabrejat estic; i més al·lucinat. El que passa a l'Espanya d'always no és gens normal; no acabarà bé, vaticino.

Babunski ha dit...

Hi ha vegades que només em ve al cap pensar amb Goma-2