dimarts, 20 d’abril de 2010

Esteu molt enganxats al Facebook


Per saber si esteu molt enganxats o només esteu enganxats i prou us podeu comparar amb les estadístiques de l'usuari mitjà de facebook:

  • Average user has 130 friends on the site
  • Average user sends 8 friend requests per month
  • Average user spends more than 55 minutes per day on Facebook
  • Average user clicks the Like button on 9 pieces of content each month
  • Average user writes 25 comments on Facebook content each month
  • Average user becomes a fan of 4 Pages each month
  • Average user is invited to 3 events per month
  • Average user is a member of 13 groups

Podeu consultar les estadístiques complertes al seguent
link

6 comentaris :

Puji ha dit...

Aquí el titi fa estirar l'estadística cap amunt...

Gerard Agudo ha dit...

Estic amb en Puji jo tiro cap amunt també!

Albert B. i R. ha dit...

No estic enganxat! 55 minuts al dia al facebook. ni de lluny!

Babunski ha dit...

Collons... jo sí que estic enganxat segons això!

Ferran ha dit...

Això de 55 minuts és conya, no? Jo no ho he calculat, però més aviat diria que sóc a feisbuc 55 hores al dia!

Hola, em dic Ferran i tinc un problema.

Candela ha dit...

Em dic Candela i també tinc un problema...o uns quants...