dijous, 23 de desembre de 2010

Soroll tendenciós

La sentència del TS és sorollosa, jurídicament té unes implicacions per a tres famílies i per les escoles on els nens d’aquestes famílies estudien, però ideològicament ha estat un sotrac per a tot un país. Pel moment, pel contingut pel tema que toca, pel to, per qui ha darrera d'aquestes iniciatives, per que la separació de poder queda novament trinxada, etc.

I darrera d’aquest soroll venen tots els sorollosos habituals tergiversant la realitat. El dia de la investidura del 129è president de la Generalitat les portades de diaris, les tertúlies i els opinadors habituals no deixaran de fer el soroll tendenciós de sempre.

elmundo750

1. La sentència del TS no es “sobre el español”

2. CiU i PSC han pactat una investidura, no pas cap desobediència civil (tan de bo)

2 comentaris :

Oscar ha dit...

Em quedo amb el punt 2... tant de bo!

El porquet ha dit...

No val la pena llegir ni escoltar ni veure res de la caverna mediàtica. Jo no ho faig. Ja en tinc prou amb les enrabiades que m'agafen sabent que passa des de l'òptica catalana. Ens foten i ens fotran clatellades, bé, només espero que les respostes nostres estiguin a l'alçada (tinc algun dubte però, de la nostra classe dirigent que, únicament, "treuen ferro").