dimarts, 20 de desembre de 2011

Espanya-ficció

Escoltant el debat d'investidura de Rajoy i les rèpliques dels partits de l'oposició només em queda una cosa clara: no hi ha cap grup parlamentari de la cambra espanyola que estigui content amb l'organització territorial del Reino de España. Uns quants volen marxar, altres la volen que tothom es quedi federat, altres la volen uniforme, altres la volen més UNA, més grande i més llibre...

Que no s'atabalin... si la solució salta a la vista... campi qui pugui!


Els territoris grisos no m'he atrevit a integrar-los en lloc, la veritat és que no sabria dir cap a on voldrien tirar. Us quadra? 

2 comentaris :

Ferran ha dit...

Bona, aquesta Espanya-ficció. Els quadrats groc i verd em lliguen del tot, la resta suposo que també però en tot cas no m'importa gaire com s'organitzin, la veritat.

En qualsevol cas, el mapa m'agrada més que l'actual, sense dubte.

Alyebard ha dit...

Espere'm veure'l aviat!